Portál pacienta
V červnu jsme spustili pilotní provoz online Portálu pacienta, který je přímo propojen s vaší dokumentací a umožní nám lepší zabezpečení a zjednodušení komunikace. Poskytne tak lepší alternativu vámi hojně využívanému emailu. Ten můžete využívat i nadále, prosíme vás však o přednostní využívání portálu.
Prostřednictvím portálu je možné:
Objednat se na očkování proti chřipce a/nebo COVID-19
Požádat o recept (žádejte o všechny léky najednou)
Zaslat vzkaz či požadavek
Zaslat dokumenty k založení do karty (pokud má zpráva více stránek, zašlete ji v jednom souboru)
Zobrazit přehled vašich preventivních prohlídek a očkování
Sledovat stav vyřízení vašich požadavků
Jak s portálem pracovat?
Klikněte sem nebo na tlačítko výše.
Přihlášení nebo registrace
Přihlášení: pokud jste portál již využívali v minulosti (měli jsme jej zprovozněn na objednávky očkování), přihlašte se pomocí vaší emailové adresy a hesla.
Registrace: pokud jste na portálu poprvé, klikněte na „Nová registrace nebo zapomenuté heslo“, vyplňte email a klikněte na „Registrovat“.
Do vaší emailové schránky přijde potvrzovací email, jehož prostřednictvím si vytvoříte vlastní heslo.
Pomocí vaší emailové adresy a nastaveného hesla se nyní můžete přihlásit do Portálu pacienta.
Pro přihlášení i registraci je nutné zadat stejný email, který máte uveden v naší kartotéce.
Jsme přesvědčeni, že zavedení portálu pacienta přinese oboustranné výhody, které nám umožní optimalizovat chod ordinace tak, abychom mohli věnovat více pozornosti vašemu zdraví. Děkujeme za spolupráci.