Portál pacienta

V červnu jsme spustili pilotní provoz online Portálu pacienta, který je přímo propojen s vaší dokumentací a umožní nám lepší zabezpečení a zjednodušení komunikace. Poskytne tak lepší alternativu vámi hojně využívanému emailu. Ten můžete využívat i nadále, prosíme vás však o přednostní využívání portálu.

Prostřednictvím portálu je možné:

  • Objednat se na očkování proti chřipce a/nebo COVID-19

  • Požádat o recept (žádejte o všechny léky najednou)

  • Zaslat vzkaz či požadavek

  • Zaslat dokumenty k založení do karty (pokud má zpráva více stránek, zašlete ji v jednom souboru)

  • Zobrazit přehled vašich preventivních prohlídek a očkování

  • Sledovat stav vyřízení vašich požadavků

Jak s portálem pracovat?

  1. Klikněte sem nebo na tlačítko výše.

  2. Přihlášení nebo registrace

    1. Přihlášení: pokud jste portál již využívali v minulosti (měli jsme jej zprovozněn na objednávky očkování), přihlašte se pomocí vaší emailové adresy a hesla.

    2. Registrace: pokud jste na portálu poprvé, klikněte na „Nová registrace nebo zapomenuté heslo“, vyplňte email a klikněte na „Registrovat“. 

      1. Do vaší emailové schránky přijde potvrzovací email, jehož prostřednictvím si vytvoříte vlastní heslo.

      2. Pomocí vaší emailové adresy a nastaveného hesla se nyní můžete přihlásit do Portálu pacienta.

Pro přihlášení i registraci je nutné zadat stejný email, který máte uveden v naší kartotéce.

Jsme přesvědčeni, že zavedení portálu pacienta přinese oboustranné výhody, které nám umožní optimalizovat chod ordinace tak, abychom mohli věnovat více pozornosti vašemu zdraví. Děkujeme za spolupráci.